våra case
the Color run
The Color Run, även känt som ”the happiest 5K in the world”, handlar bara om ren glädje. Du springer, går eller dansar fem km och passerar genom moln av färgat pulver. Efter målgång börjar festen. För fjärde året i rad producerar vi The Color Run i Sverige. Vi ansvarar för allt från volontärer till logistik och scenproduktion. Projektet var nominerat till Gyllene Hjulet 2016.
synsam - eurovision
Alcon/Dailies var huvudsponsorer för Eurovision Song Contest 2016 och tillsammans med Synsam bjöd de in både Stockholmare och turister till att testa sin syn. I Eurovision Fan Village anordnades tävlingarna "Try Together och "See Together", något som kopplades ihop med sociala medier och där finalister i tävlingen på scenen i Kungsträdgården tävlade om VIP-biljetter till finalen.n tävlade om VIP-biljetter till finalen.
årets byrå
Resultatet på bransch- och kvalitets- studien Årets Byrå offentliggörs på en årlig gala där de byråer med nöjdast kunder uppmärksammas. För femte året i rad producerar Stålmarck Live galan på uppdrag av bransch-organisationen Regi.
Allerdagarna
Allerdagarna är eventet då Aller media bjuder in sina kunder och samarbetspartners till en kunskap
och inspirationsdag. Dagen är fylld med föreläsningar, intervjuer och underhållning. Stålmarck Live har gjort detta viktiga B2B-event tre år
i rad.
Byggfestivalen
Hur pratar man om kundlöften, bygger och stärker branschrelationer när man inte bara har en krävande målgrupp utan tre? Jo, man skapar konceptet Byggfestivalen och tar över Globen med ett rockinspirerat multievent. Vi producerade evenemanget på uppdrag av Knut Kommunikation. Projektet var nominerat till Gyllene Hjulet 2016.
fler projekt...
Kommer inom kort. Vi uppdaterar
vår hemsida och kommer att lägga
upp mer information om våra
många genomförda uppdrag.